Sarah J. Maas - Föld és vér háza

 



Mint ahogy én, sokan mások is élnek halnak Sarah J. Maas írónő regényeiért, ami nem is csoda. Nagyon magas szintre emelte az elvárásaimat az előző olvasmányom, ami nem más volt, mint a Tüskék és rózsák udvara. Így igazán nehéz dolgom volt. 

Kíváncsi voltam, hogy mit is kapunk most az írónőtől, mivel volt néhány olyan értékelés ami kicsit lelombozott. De úgy éreztem, muszáj kideríteni mi is az igazság a könyvet illetően. 

Ahogy a többi könyvénél, most is gyönyörű borítót kapott a történet. Hihetetlenül gyönyörű.😍♥️

Soha nem tudtam elképzelni, hogy hogyan lehet bárkinek is ilyen hatalmas képzelőereje. Sokkal komplexebb világot kaptunk sokkal több termeszfeletti lénnyel, mint például boszorkányok, lidércek, démonok, tündérek és sok - sok különlegesebbnél különlegesebb lények. Igazi csoda🦋😍

A cselekmény szál nagyon szépen fel van építve, amit a krimi szál nagyban befolyásol. Fordulatokban, csavarokban gazdag és izgalmas. Igaz található a regényben kissé unalmas rész is, de ez is kell hozzá, hogy teljes legyen a történet. A karakterek kidolgozása nagyon precízen sikeredett.

Bryce Quinlan egy igazán meglepő szereplő. Nem idegesítő. Szókincsét sok ember megirigyelhet. Könnyen bele lehet élni magunkat a karakterébe. 

Hunt Athalart karakter személyiségét nem is lehetett volna jobban eltalálni.😍 Egyszerűen imádtam♥️ Nagyon nagy terheket cipel magában, de erős és kitartó karakter. Szinte sajnáltam, hogy ennyire keveset kaptunk a kettőjük között kialakulóban lévő románcból. 

Igaz található benne némi hiba, de mégis hatalmas érzelmeket váltott ki belőlem. Néha sírtam, néha nevettem. Mindezek ellenére csak úgy pörögtek a lapok a kezemben. Néhány cselekmény ismétlődött, de ez sem rontotta az olvasási élményt. 

Itt most a megszokottól eltérően a kedvenc idézetem itt hagyom nektek: 

"– A barátom. Aki legalja műsorokat néz velem a tévében, és elviseli a baromságaimat. Az vagy, akinek nem kell magyarázkodnom olyankor, amikor a leginkább számít. Teljes valómban látsz engem, és nem menekülsz előlem."

Csak ajánlani tudom ❗♥️

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗♥️😍



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹