Sarina Bowen és Elle Kennedy: Him - Ez a srác ( Hím 1. rész)



Magasságos Jézus Krisztus gyere le!!! Mi ez a könyv?? Meg vagyok győződve arról, hogy nem csak én vagyok az az olvasó, aki egy nap alatt kiolvasta ezt a csodát.😍😱 Igaz Elle Kennedy könyveit elő szeretettel olvasom, mégsem gondoltam volna, hogy ekkora dologgal nézek szembe, amint neki nem fogtam. 

Most, hogy egy kicsit lenyugodtam neki is kezdek az egésznek. Én a naiv fiatal nő, aki csak falja a könyveit a polcról egyszer csak abba a hibába esik bele, hogy nem is tudja már, hogy miket rendel vagy vesz, csak rakja a kosárba kupacokban a leendő történeteket. És amikor megérkeznek akad közöttük némi meglepetés. Na ez a könyv is egy olyan volt. Ahogy belelendültem az olvasásba rájöttem, hogy ez nem egy sima szerelmi történetről fog szólni. Nem mintha bántam volna, csak nincs megszokva még, hogy LMBTQ-s könyvek is akadnak a kezembe. Olyanok mint a fehér hollók. 🤫

Elle Kennedy többi történeténél is már észre vettem, hogy az írónő mennyire bele tud látni a férfiak elméjébe. Ami az miatt is nagy szó, mivel sok írónak nem nagyon szokott sikerülni az ilyes fajta stílus. 

Az férfias vonások igen sok könyvben hiányoznak, de itt teljes egészében megkapjuk. Ami a romantika kialakulása után sem tűnik el. De itt olyan karakterekbe botlik bele az olvasó, akik még a legnehezebb időszakjaikban is képesek önmagukat adni. 

A két fiú között izzott a levegő, ami az elhangzott poénokkal és csínyekkel is nagyon szépen alátámasztottak. 

A történet igen kedves, tapintatos, szívmelengető, de egyúttal érzelmektől mély. A cselekményszál nem bonyolult, ami könnyebbé teszi az olvasási sebességet. Egyúttal egy könnyű nyelvezetű regényt kapunk. Ami magával ragadja az olvasót és lerántja a mélybe. A karakterek nagyon szépen kidolgozottak. Az erotikus jelenetek nem túlfűtöttek, de mégis megadja azt amire az olvasó vágyik. 

Wes és Jamie mindketten izmos, erős karakter. Elejétől kezdve szerettem őket. De viszont a két fél családjáról azért leszürtem a véleményem. Wes családja undorító. Az anyja fél az apjától, aki mellesleg egy féreg, de egyúttal gazdag is. Míg Jamie családja aranyos, kedves, ahol nem számít a párok neme, csak a gyermekeik boldogsága. Jamienek öt testvére van, úgyhogy igen nagy családnak számítanak. 

A szerzők gyönyörű ívet adták a regénynek, aminek köszönhetően nagyon szépen átjött a történet igazi mondanivalója. 

Köszönöm szépen hogy elolvashattam ❗🌟

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗❗♥️

ERŐSEN KORHATÁROS ❗♥️🙏


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)