Sydney Landon : Pierced - Megjelölve ( Lucian & Lia 1. rész)



 A borítóról már sejthető, hogy egy erotikus könyvről van szó, így nem is vesződtem a fülszöveg elolvasásával amikor megvettem.
Amikor haza értem gondoltam, hogy utána nézek-e a Molyon milyen értékeléseket is kapott, de azután meggondoltam magam és a véletlenre bíztam, aminek hatására többféle gondolat is megfordult a fejemben. 

A történetet tekintve a megszokott domináns férfi, aki démonokkal küzd és a törékeny lány, aki csúnyának hiszi magát, mégis csinos. A cselekmény szál nem bonyolult, ami nagyban befolyásolja az olvasási élményt. A nyelvezete könnyed. A karakterek kidolgozásán van mit finomítani, de egyébként szépen összeáll a kép. 

Lucian egy tökéletes példánya a férfi nemnek. Erős, domináns és észbontóan szexi, mellesleg hihetetlenül gazdag. A múltjában van némi sötét folt, ami miatt kokain problémákkal küzd. Ezen kívül kész rejtély. 

Lia egy szimpatikus lány,  de néha kiverte a biztosítékot ami csinált. A múltja beszennyezi az életét. Amit nem is csodálok, mivel nehéz gyerekkora volt. Mostoha apja bántalmazta.  A tanulásnak él, aminek köszönhetően több dolgot is elér mint amit gondoltam volna elsőre. 

Hogy őszinte legyek veletek szinte az egész könyv a szexről szólt. Amivel személy szerint nincs semmi bajom. Viszont aki nem rajong az ilyen stílusú könyvekért, nem fogja elnyerni a tetszését. 
Ez is egy olyan könyv, ami az egyik olvasónak tetszik a másiknak nem. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗♥️
CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗
ERŐSEN KORHATÁROS ❗😍

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)