Lakatos Levente : Loveclub (Dr. Lengyel 1. rész)

 


Fülszöveg : 

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz !!!!

A ​LoveClub internetes portál, melyet elsősorban a szenvedély köré építettek. A LoveClub maga a szabadság, felhasználói álnevek mögé rejtőzve kutathatnak új ismerősök, barátok és szerelmek után. A LoveClubon nincsenek tabuk, az érzékiség megfér a nyers szexualitással. Virtuális szórakozóhely, ahol az lehetsz, aki csak akarsz.

Lili minden vágya, hogy újságíró legyen, és kitartásának köszönhetően, a legnagyobb napilap szerkesztője ajánlatot tesz neki: ha záros határidőn belül felkutat egy címlapsztorit, már az iskolaidő alatt is dolgozhat az újságnak. A lány lelkes témakeresésbe kezd, és felfigyel rá, hogy a közelmúltban szokatlanul sok fiatal követett el öngyilkosságot a fővárosban. Meggyőződése, hogy valamilyen új drog, vagy egy szekta áll a tragédiák hátterében.

Izgalom, élvezet és kegyetlen gyilkosságok Budapest legsötétebb zugaiban. Ifjúkori szenvedély, szerelmek, ballépések, útkeresés és elfojtott, ám kitörni készülők vágyak.

A Dr. Lengyel-sorozat első kötetét szigorúan 18 év feletti olvasóknak ajánljuk.



Véleményem a könyvről : 

Nem most olvastam ezt a regényt elsőre, hanem még jócskán a középikolás időszakom első éveiben. Úgyhogy már itt volt az ideje jócskán e regény újrakezdésének. Aminek másik különleges oka, hogy végre a polcomra tehettem mind a három kötetét ennek a csodálatos könyvsorozatnak. 

Amint a kezembe vettem a könyvet, már akkor tutam, hogy nem bánom meg a döntésem. Igaz semmire nem emlékeztem a dolgokból, vagy a történetből, de olyan pozitívan álltam hozzá, hogyha akartam volna se tudtam volna leálni a mosolygással. Mint minden könyvnél amit a kezembe veszek itt is megcsodáltam, aztán kezdtem neki. Annyira magával ragadott a történt, hogy nem is vettem észre, hogy rámsötétedett. 
Első gondolatom az volt, hogy ezt az oldalát Leventének már el is felejtettem. Ezt a krimis, de mégis megszállottságot okozó oldalát. 

A történet igaz számomra egy kicsit zötyögősen indult, de a közepére már kezdtek beindulni rendesen a dolgok, aminek köszönhetően lefekvés előtt még elolvastam pár oldalt. 
Ha a történet szerkezetét figyelembe vesszük, akkor az egész regény több szemszögől íródott, ami azért volt egy kicsit furcsa, mivel így betekintést nyertünk a gyilkosunk fejébe is, ami egyszerre volt érdekes, beteg, gyomorforgató és sajnálatos. Az utóbbit csak azért tettem hozzá, mert elég szörnyű még bele gondolni is, hogy valaki tényleg lehet ebben a helyzetben. Ez a történet, sok olyan mindennapi veszélyre is felhívja a figyelmünket, mint például az internet használata, ahol mindenki egy kis kutakodás után mindent megtudhat a másikról. 

Eleinte nem tünt fel nekem az a dolog, még selytésem sem volt róla, hogy miért lett a kötet neve Dr. Lengyel 1. Kötet, aztán amikor a pszichológus felbukkant a történetben, aki segítette a nyomozást már eszembe is jutott. Kicsit sajnáltam, hogy Levente most rá nem fordított annyi figyelmet, melynek hatására a történetben nem kapott elég szerepet. 
A karakterek kidolgozásával egyébként nem volt semmi gondom. 

Igaz minden kétséget kizárólag élek halok az olyan könyvekért, amik fokozzák a hangulatot, de semelyik nem éri utól Levente regényeit. Egy igazi zseni. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ! 
Lassan hozom a folytatást ! 

FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA  AJÁNLOM !!
ERŐSEN KORHATÁROS !!!! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)