Adriana Locke : Written ​in the Scars – Sebhelyeinkbe írva

 


Fülszöveg : 

Beleszeretni ​valakibe egyszerű. Kiszeretni pedig a legnehezebb dolog a világon.
És Elin és Tyler Whittnek borzasztóan nem megy.
Elin sorsa abban a pillanatban megpecsételődött, ahogy a helyi kosárlabdasztár rámosolygott. Rettenetesen egyszerű volt beleszeretni a városka sötét hajú sármos mosolyú és erős, atlétikus alkatú nagymenőjébe.

Ezernyi álmos mosoly, céltalan vidéki kocsikázás és a hátsó ajtó nyikorgó csukódása után beköszönt a valóság. És mindenkit ledönt a lábáról. Szerelembe esni volt a dolgok könnyebbik fele. Nézni, ahogy minden darabjaira hullik, lehetetlenség.

Mikor Ty felbukkan azzal az elhatározással, hogy megmenti a családját a széthullástól, Elin a múlt veszekedései és egy új kezdet ígérete között kezd őrlődni. Ty az a férfi, akinek a kezébe helyezte a szívét, a férfi, akit mindennél jobban szeret. De ő az a férfi is, aki a világon a legtöbb fájdalmat képes okozni neki.

Az élet nem mindig egyszerű. A szerelmet nem a nyúlszívűeknek találták ki. De az élet tanulságos, és ezt Ty és Elin sebhelyei bizonyítják. A szerelmük van megírva azokban a sebhelyekben, amik vagy együtt tartják őket… vagy szétszakítják őket örökre.

Adriana Locke sikerkönyve, egy rendhagyó, komoly romantikus történet.
Mélyedj el benne!




Véleményem a könyvről: 

„A zúzódások elmúlnak. Hegek ragadnak, hogy bebizonyítsák, egy életen át megjelent. Hogy éltél. Hogy harcoltál. Hogy szeretted. " 

Mióta elolvastam a könyvet, azóta nagy rendetlenségben vagyok. Amikor először tartottam rajta a kezemet, mindent eldobtam, és a késői órákban fent voltam, nem törődve azzal, hogy aludnom kellene és felébrednem másnap korán munkába . Nem is számított, hogy egész éjjel zokogni fogok rajta, aminek köszönhetően másnap reggel végül dagadt és vörös szemem lesz. Nem számított az sem, hogy érzelmileg annyira lemerültem, de mégis sikerült elolvasnom. Ami fontos, hogy a pillanatban éljek. Az első gondolataim, amikor befejezem az olvasást ezek voltak : 

Sebhelyekbe írva ??? Ez egy gyönyörűen megírt, rendkívül érzelmes, addiktív, magával ragadó és reális remekmű, Adriana Locke eddigi remekműve!

Valóban az! Jó ideje olvasója vagyok, és volt részem romantikából és a történetekből merített valódi érzésekből, de ez itt annyira különbözik a többitől, hogy nem volt nehézségem kapcsolatba lépni a szereplőkkel, de még a történettel sem . A karakterábrázolás és ennek átadása példaértékű volt. A történet valóságtartalma legális, az érzés pedig mélyen megindító. Engem közvetlenül a szívem közepén ütöttek meg. Őszintén szólva ez a könyv olyan közel érzi magát az otthonhoz, hogy minden egyes sora a otthon melegére emlékeztetett. Szóval nagyon megértem a válságot, amelyet ez a pár átélt. És amikor elolvastam ezt a sort,

"Természetesen a szeretetről beszélt, és arról, hogy életünk minden tapasztalatát hogyan kell felhasználnunk a szeretet felépítésére, és hogy ez egy teszt ebben a világban. Hogyan veheti át legsötétebb pillanatait, és megtalálja a módját, hogy jobban szeressen? "

Én is megkérdőjelezem saját magam, mármint komolyan, hogyan ?? Olyan nehéz erre a kérdésre válaszolni, és még nehezebb megtalálni a szerelmet a legsötétebb és a legalacsonyabb pillanatokban. Gyakran megsemmisültek a kapcsolatok életünk legalsó pillanatának súlya miatt, és ez történt Ty-vel és Elinnel is. Ez a pillanat, amikor minden olyan jónak tűnik. Ez a pillanat, amikor úgy gondoljuk, hogy mindezt megtervezte és kitalálta, csak hogy megtudja, hogy az élet soha nem az, aminek látszik. Gyakran ezek a váratlan görbék határozzák meg, hogy mennyire erős lehet a szerelmed, és hogy mit fogsz tenni a hatalmadban áll harcolni a házasságodért, harcolni a szerelemért és folytatni azt a siker érdekében. Esetükben mennyire hajlandóak elmenni és harcolni érte? Az igaz, hogy a házasság alapja a szeretet. A közös élet falai bizalommal, hűséggel és tisztelettel épülnek. Amint ezeket lebontják, már semmi sem áll. De valld be, még igazabb, hogy ez az életet a szerelem körüli munkára készteti. Az élet nem törődik az érzésekkel. Semmit sem tudott adni arról, hogy kit szeretsz és akivel szeretnél lenni. Folyamatosan taposod  az utadat, és megpróbálsz megtörni, amíg csak az egész káoszát nem tudod és meg nem ismered azt a valakit aki tényleg a neked való. 

De az a jó, hogy a megfelelő emberekkel körülötted mindez egyáltalán nem nehéz. Ty- an Elin számára a családjuk és barátaik vannak velük, akik megértik, szerették és segítettek megtisztítani az elméjüket, és segítettek rájönni, mi van megéri harcolni érte. És ezek itt az egyik oka annak, hogy imádom Adriana Locke-ot, bármennyire is szeretem a főszereplőket, ő is így szeretteti meg velünk a mellékszereplőket  ( a másodlagosokat). És az igazi divatja szerint SPECIFIKÁLISAN hagyott engem . Minden, amit ezzel a könyvvel le szeretne írni, annyira váratlan. Semmi sem készített fel a történet valóságtartalmára. Elájultam, nevettem és sírtam a szomorúságtól és az örömtől. Csak nem azt ábrázolta, hogy mi a szerelem valódi szempontból, hanem azt, hogy mi az élet.

Valóban, ezek közül néhány dolog fájhat. Az élet valóban beüt egy ütést. De a hegek tesznek minket azzá, akik vagyunk, amelyek elmondják az életünk történetét. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam. 💓💕
18+


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹