Colleen Hoover : It ​Ends with Us – Velünk véget ér


 Fülszöveg :  

Néha ​az okozza a legtöbb fájdalmat, aki szeret.
Lilynek nem ment mindig könnyen a sora, de annál keményebben dolgozott, hogy olyan életet élhessen, amilyenre vágyik. Elhagyta a Maine állambeli kisvárost, ahol felnőtt; egyetemet végzett, és Bostonba költözött, ahol saját vállalkozásba kezdett. Amikor szikrázni kezd a levegő közte és a jóképű idegsebész, Ryle Kincaid között, Lily életében hirtelen minden túl szép lesz ahhoz, hogy igaz legyen.
Ryle magabiztos, makacs, kicsit talán arrogáns is, de emellett érzékeny, okos, és Lily a gyengéje – bár a kapcsolatoktól való viszolygása aggodalomra ad okot.
Lilyt mégsem csak az új kapcsolata foglalkoztatja. Rengeteget gondol Atlas Corriganre is – az első szerelmére, aki a hátrahagyott múltjához köti. A fiú, aki lelki társa és védelmezője volt, most újra feltűnik a színen, veszélyeztetve ezzel mindent, amit Lily és Ryle együtt felépített.
Ebben a merész és mélyen személyes regényben Colleen Hoover szívszorongató történetet tár elénk, ami új, izgalmas utakra vezeti őt magát mint írót is. A Velünk véget ér felejthetetlen mese a szerelemről, amiért nagy árat kell fizetni.
Add át magad a reménynek!




Véleményem a könyvről : 

"Tizenöt másodperc. Ennyi kell ahhoz, hogy mindent teljesen megváltoztassunk egy embernél. Tizenöt másodperc, amit soha nem kapunk vissza."

Atya úr Isten ! Az Ends With Us 2016 egyik legerősebb könyve, és az egyik legnyersebb, legőszintébb,leginspirálóbb és legszebb történet, amit valaha olvastam. Nem volt olyan, mint amire számítottam, de sokkal többet nyújtott, mint amit valaha reméltem. Ez az a fajta könyv, amelyet minden nőnek át akarok adni és ezáltal reménnyekkel telivé tenni tenni a midennapjaikat… Olvassd el ezt a könyvet !  MOST ! Nem később, hanem azonnal !  De ha jobban belegondolunk, akkor a férfiaknak is el kellene olvasniuk. MINDENKINEK el kell ezt a könyvet olvasnia !  Abszolút mindenkinek !  Ez a rendíthetetlen szerelemi történet, a leglehetetlenebb helyzetekben az erő megtalálásáról és legnehezebb helyzetekben való megfelelő döntéshozásról szól . Őszintén szólva nem hiszem, hogy valaha is büszkébb lettem volna egy hősnőre. Már régóta szerettem Colleen Hoover könyveit, mert mindig egyedi történeteket ír ... na de ez maradandó nyomot hagyott a szívemben és a lelkemben egyaránt. 

Ez egy teljesen spoilermentes áttekintés . Nem is fogom hozzáfűzni a részleteket, és nem is mondom el, miről szól ez a könyv. Ez egy Colleen Hoover-könyv. Ennek elégnek kell lennie ahhoz, hogy elmondjam, hogy mennyire csodálatos. De úgy érzem, hogy csak bele kell merülnie ebbe a könyvbe, anélkül, hogy bármit is tudna a cselekményről. Hogy őszinte lehetek, általában én vagyok az az olvasó, aki szeret minden apróságot tudni arról, hogy mire számíthat előre, de valóban megtanultam bízni Colleen írásában és mesemondásában, így még én is belementem ebbe a könyvbe anélkül, hogy bármit is tudtam volna egyáltalán ... és elrobbant a történet! Ez alatt azt értem, hogy egy sort sem olvastam el még a fülszövegből sem, ami nálam hatalmas előre lépés.. 

Ez a könyv vitathatatlan. Olvasás közben észreveszi az olvasó, hogy nincsenek jó megállási pontok. Semmiképpen. Késő este kezdtem el olvasni, és valahányszor megpróbáltam letenni, hogy aludjak, csak vissza kellett ülnöm és tovább kellett olvasnom, mert nem tudtam abbahagyni a gondolkodást, azokról a dolgokról, amik megfordultak a fejemben a történések után. Majdnem hajnali 5-kor fejeztem be, de az isten szerelmére kurvára megérte! Már elnézést a szóért ! 

Az összes hősnő közül, akiről valaha olvastam, Lily minden bizonnyal az egyike volt azokak, akiket a legjobban megcsodáltam. Az első néhány oldalról tudtam, hogy biztosan szeretni fogom, de miután befejeztem a könyvet, nem igazán voltam büszke rá. Ereje és meggyőződése a történet során hősnővé tette, akiről azt szeretném, ha minden lány és nő olvasná és felnézne rá. Olyan valóságos és sérülékeny volt, mint mi mindannyian, de az az erő, amellyel életének irányítását átvette, olyan mély, szinten csodálatra méltó volt. Csak át akartam ölelni és felvidítani. Nem hiszem, hogy korábban ilyen büszke voltam egy kitalált karakterre.

Hihetetlenül erőteljes üzenet van ebben a könyvben, amely kezdetektől fogva nagyon finoman szőtt. Az első fejezetben kezdődik, de még nem veszed észre, mennyire jelentősek a pillanatok mindegyike valójában ... Nem szándékosan említem, mert nem akarom, hogy elvárja. Az a tény, hogy váratlan számodra, mint olvasó, nagyon fontos, mert a hősnő számára is váratlan. Amint rádöbben, hogy milyen helyzetben van, ugyanúgy tesz. És ez a felismerés nagyon kitisztítja az útját.

Az egyetlen dolog, amellyel fejben szeretnék foglalkozni, az a „szerelmi háromszög” kérdése, mert néhányan olvastátok a részletet, és kérdeztetek róla. Csak annyit akarok mondani, hogy kérlek, próbálj meg eltávolodni ettől a gondolattól. Egyáltalán nem akarom elrontani a cselekményt, de ez a könyv nem erről szól. Nem ez a lényege , nem ezen van a hangsúly. Bármi is az, amire gondolsz, ez a könyv  sokkal nagyobb annál. Komolyan, bízz Colleenben. Én megtettem.

Romantikus olvasóként hihetetlenül frissítőnek találtam ezt a könyvet. Bármennyire is imádom a romantikus műfajt (és nagyon is szeretem), néha kissé megismétlődhet. Lelkes olvasóként és bloggerként is mindig olyan könyveket keresek, amelyek kissé kilépnek a sorokból; olyanok, amelyek mást tesznek, vagy egy kicsit elmélyítik a kérdéseket. Ez a könyv pontosan azt képviselte, amit kívánok, hogy folyamatosan olvashassam - nem ezt a szó szerinti történetet, hanem csak azt a tényt, hogy olyan más irányba ment, és olyan váratlan történetet adott nekem, amely olyan erős üzenetet hagyott számomra.

Az egyik dolog, ami a legjobban felkeltette az érdeklődésemet, és kíváncsi voltam, amikor erről a könyvről hallottam, az volt, hogy mit is jelent a cím - és van egy nagyon konkrét pillanat, amikor a cím visszhangzik a történetben, amely éppen olyan erős volthatás, ahogy olvastam. Ez volt a jókedvem pillanata. Csak hátradőltem, és „jaj!” Lettem. A cím valóban tökéletes.

A recenzió megírása érdekében másodszor is visszatértem a könyvre, és egy dolgot erősen észrevettem, hogy hány olyan bonyolult réteg van a történetben, amelyről az első olvasás során nem vettem tudomást. Nagyon szerettem, hogy ez egyike azoknak a könyveknek, amelyeket másként (jó értelemben) tapasztalsz meg mind első, mind második alkalommal.

Azt kell mondanom, hogy ez a könyv egy komoly elképesztő filmet eredményezne . Minden jelenetet olyan tisztán tudtam elképezelni, ahogy olvastam. Ez is egy hihetetlenül releváns történet sok ember számára - függetlenül attól, hogy személyesen átélték-e azt, ami Lilyvel történt, vagy ismernek valakit, akivel megtörtént -, ezért nagyon remélem, hogy egy napon ez eljut a nagy képernyőre. 

A könyv példánya szó szerint tele van kiemelt idézetekkel minden fejezetben, de tudatosan döntöttem úgy, hogy nem teszek hozzá semmit ehhez az áttekintéshez, mert valóban nem akarok semmit sem adni a történetről. Csak bízz bennem, és vakon ugorj bele ebbe a történetbe. Ígérem, hogy ez egy olyan olvasási élmény, amelyről nem akarsz lemaradni.

Ez az egyik legjobban várt könyvem volt 2021-ben, és most az év legnépszerűbb könyvei közé tartozik. Képtelen voltam letenni attól a pillanattól kezdve, amikor elkezdtem olvasni, és tudom, hogy ez egyike azoknak a mélyen szép és felejthetetlen történeteknek, amelyek sokáig velem fognak maradni. Nagyon ajánlom mindenkinek !

"  Ezt tizenöt perc teheti meg az emberrel. Elpusztíthatja őket."
Megmentheti őket.

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ! 💓💓


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹